8.10.2008

Ustalar kimlerdir?

Hazırda dünyanın müxtəlif ölkelerinke esrarengiz bezek eşyaları yarada bilen ustalar var. Çalışacağam ki, onların el işlerindən nümunələri diqqətinizə çatdırım, bir haldakı internet məkan və məsafə problemini aradann qaldırır, siz o ustalarin əsərlərini bu gun, bu dəqiqə görmək imkanına maliksiniz, sadəcə zaman problemini də aradan qaldırın, vaxt tapın.

1
EsmaNur yazıb:
Bu blogun gözel ve faydalı olacağına eminem. Doğrudur Azerbaycan qadınları internetden çox da istifade etmirler ve ya en çox eylence saytlarına nezer salırlar amma mence ev xanımlarına uyğun ve özlerini geliştirecek internet sehifelerine çox ehtiyacımız var.. Bu günlerde artıq demek olar ki her şey internetden öyrenilir.. Burada el işlerinizin sergilenmesi ile yanaşı qadınlarımıza da bir yol göstermenizi isterdim.. Bu seneti bacarmayanlar ve yeni yeni tanış olanlar üçün..
Bu arada bloglarımı dost bloglar siyahısında gördüm çox sevindim Size uğurlar ve sevgiler...



Oktyabr 21, 2008 16:30

2
koni yazıb:
EsmaNur xanim, sizin serhinizi gorub bilseniz ne qeder sevindim. Eslinde bu menim azeri dilinde 2-ci blogumdur. Birincisini hech kesin oxumadigini gordukde hevesden dushmushdum, yazmaq istememishdim. Inshalaah chalishacam faydali olsun oyrenmek isteyenlere.
Bloglariniz heqiqeten xoshuma geldi. Ehtiyac var medeniyyetimizi kitablashdirmaga.
Ugurlar size.

Oktyabr 21, 2008 16:44

3
EsmaNur yazıb:
Oxuyucuların az olması sizi heç vaxt hevesden düşürmesin mence her kes blogu özüne bir arxiv kimi hazırlayır.. Faydalı görüb, faydalanmaq isteyenler ise buyura bilerler

Men bu gün size azeriblog-da blog açmağınızı meslehet görecekdim amma siz meni qabaqlamısınız

Sevgiler..

Oktyabr 21, 2008 18:25

4
Naile yazıb:
Konul xanim sizi tebrik edirem. Linkinizi www.presspost/az saytindan aldim. Cox sevindim. Hetda ozume yaxin insanlarada tovsuyye etdim. Konul xanim bu el islerinin bilirem deyeri yoxdur. Amam her seye reqmen qiymetlerini qoysaydiniz yaxsi olardi.

Fevral 5, 2009 16:22

5
Koni yazıb:
Salam Naile xanim, çox sağ olun ki, bloguma geldiniz, gözəl sözlər üçün minnətdaram. Hə press posta menim linklerimi sinif yoldaşım Nigar qoyub. Nigar ALmanqızı.
Mənim işlərim satılır əlbəttə day az-da satiş bölməsində yerləşdırmışəm, ünvan belədir:
http://www.day.az/forum/index.php?showtopic=103074&st=0&p=3640568&#entry3640568


Fevral 6, 2009 22:17

2 yorum:

Adsız dedi ki...

salam mende bu isle maraqlanmaq isteyirem.

dunyam dedi ki...

salam mende bu isle maraqlaniram.